Contract cadru Autocarul Bucuriei


CONTRACT

Seria ...................................... Nr. ...................................... din data de ......................................

Părțile contractante:

SC Autocarul Bucuriei SRL cu sediul social în sat Orbeasca de Sus, Comuna Orbeasca, str. Boalca, nr. 13, CAM 1, jud. Teleorman, Cod de Înregistrare Fiscală 44400025, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul J34/486/08.06.2021, cont bancar RON deschis la BCR, Cont Ron: RO70RNCB0857180071950001, reprezentată prin Ionel-Țâmpu Diana-Larisa – Reprezentant legal, denumită în continuare organizator

Și

Clientul/reprezentantul clientului,

Domnul/Doamna ......................................, domiciliat/domiciliată în ......................................,

telefon ......................................, au convenit la încheierea prezentului contract:

Comunicarea între cele doua parți a fost agreata prin următoarele mijloace considerate oficiale:

- Autocarul Bucuriei SRL – adresa de e-mail contact@autocarulbucuriei.ro, www.autocarulbucuriei.ro, tel: +40 770 771 431 

- Clientul – Tel: ......................................, E-mail ......................................

I. Obiectul contractului - Îl constituie vânzarea de către organizator a pachetului de activități recreative și distractive menționat mai jos înscris în contract, sau orice alt înscris anexat prezentului contract. Anexele fac parte din contract.

1.1 Denumirea pachetului de activități recreative și distractive ......................................

1.2 Destinația ......................................, Perioada ......................................

1.3 Nr. Persoane înscrise ......................................

Numele persoanelor înscrise:......................................

1.4 Servicii neincluse în pachetul de activități:

 

  • ......................................
  • ......................................

 

II. Prețul

Prețul pachetului este ...................................... și cuprinde costul serviciilor efective și comisionul organizatorului.

Plata se poate efectua cu cardul direct pe site-ul organizatorului www.autocarulbucuriei.ro prin procesatorul de plăți cu cardul Mobilpay sau prin transfer bancar în contul organizatorului: RO70RNCB0857180071950001

 

 

III. Numărul minim de persoane necesar pentru realizarea programului:

...................................... persoane, iar termenul limită de informare în caz de anulare este:

  1. 48 de ore înainte de începerea executării pachetului de activități

Pentru situații neprevăzute care necesită intervenția de urgență a organizatorului, clientul poate apela numărul de telefon de urgență +40 744 788 828

Termeni și condiții generale

I. Încheierea contractului

1.1.Contractul se consideră agreat și va intra în vigoare în momentul în care urmatoarele condiții au fost îndeplinite cumulat:

a) Toate informațiile aferente prezentului pachet de servicii au fost citite și acceptate de către client exclusiv prin mijloace electronice pe site-ul www.autocarulbucuriei.ro;

b) în momentul în care clientul primește confirmarea scrisă a rezervării de la organizator și achită avansul aferent pachetului de activități. În cazul nerespectării modalității de înscriere, agenția își rezervă dreptul de a anula rezervarea și după caz de a returna banii achitați de către călător conform capitolului VI din prezentul contract.

1.2. Prezentul contract este pus integral la dispoziția clientului pe site-ul organizatorului și ulterior rezervării este trimis automat la adresa de e-mail furnizată de client la înscriere.

1.3. Informațiile furnizate clientului sunt parte integrantă în prezentul contract privind pachetul de activități recreative și distractive și nu pot fi modificate decât cu acordul explicit al părților contractante. Fotografiile prezentate în cataloage, oferte speciale, site-uri, sau materiale publicitare sunt orientative și au caracter informativ, fără însă a afecta calitatea și cantitatea serviciilor contractate de client.

1.4. Contractul încetează de drept odată cu finalizarea prestării efective a pachetului de activități.

II. Drepturile și obligațiile Organizatorului

2.1. Organizatorul se obligă să furnizeze clientului toate informațiile esențiale privind pachetul de activități anterior încheierii contractului prezent. Fiecare pachet de activități are o pagină proprie pe www.autocarulbucuriei.ro pe care sunt furnizate toate informațiile necesare, dacă sunt aplicabile pachetului respectiv.

2.2. Organizatorul poate înceta contractul privind pachetul de activități și poate oferi clientului rambursarea completă a tuturor plăților efectuate pentru pachet, dar nu este răspunzător pentru plata unor despăgubiri suplimentare, în unul dintre următoarele cazuri:

a) Numărul de persoane înscrise pentru participarea la pachetul respectiv este mai mic decât numărul minim stabilit în contract, iar organizatorul îl înștiințează pe client cu privire la încetarea contractului în termenul stabilit în contract, dar nu mai târziu de 48 ore înainte de începerea executării pachetului de activități;

b) Organizatorul nu poate executa contractul din cauza unor circumstanțe inevitabile și extraordinare și înștiințează clientul cu privire la încetarea contractului, fără întârziere și înainte de începerea executării pachetului;

2.3. Organizatorul va trimite toate informările, mențiunile sau eventuale modificări aduse pachetului la adresa de e-mail furnizată de către client și menționată explicit în prezentul contract. Sarcina verificării corectitudinii datelor de contact îi revine clientului în momentul confirmării prezentului contract.

De asemenea, clientul va trimite toate informările sau mențiunile aduse prezentului contract la adresa contact@autocarulbucuriei.ro

2.4. Organizatorul este răspunzător pentru executarea corespunzătoare a tuturor activităților descrise în prezentul contract.

2.5. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica anumite clauze ale contractului privind pachetul de activități, numai în următoarele condiții:

a) modificarea este nesemnificativă;

b) Organizatorul îl informează pe client cu privire la modificare într-un timp rezonabil.

2.6. În cazul în care vreuna dintre activități nu se execută în conformitate cu contractul, iar Organizatorul constată că nu le va putea realiza, acesta este obligat:

a) să ofere clientului alternative corespunzătoare în vederea continuării activităților fără majorarea prețului, respectiv serviciile oferite să fie de aceeași calitate și cantitate;

b) să restituie clientului sumele ce reprezintă diferența dintre serviciile achitate și cele efectiv prestate în timpul programului de activități;

2.7. Organizatorul este răspunzător pentru buna executare a obligațiilor asumate prin contract, cu excepția cazului când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligațiilor asumate prin contract se datorează clientului;

2.8. Autocarul Bucuriei SRL - administrează toate datele personale primite pe parcursul utilizării paginilor web în conformitate cu dispozițiile legislației în vigoare privind protecția datelor personale și difuzarea datelor de interes public. În vederea îndeplinirii obligațiilor legale, AUTOCARUL BUCURIEI SRL prelucrează datele cu caracter personal pentru: executarea și îmbunătățirea serviciilor comerciale oferite prin preluarea în aplicațiile informatice ale Societății a datelor din actul de identitate, conform cerințelor legale aplicabile; cunoașterea clientelei; gestiunea administrativ-financiară; gestionarea conflictelor de interese; gestionarea controalelor efectuate de autorități; pentru desfășurarea relației contractuale dintre dumneavoastră şi AUTOCARUL BUCURIEI SRL , respectiv pentru preluarea, validarea, expedierea şi facturarea comenzii plasate pe Site, informarea dumneavoastră asupra stării comenzii, a informațiilor despre pachetul turistic achiziționat sau a urmatoarelor pachete turistice care ar putea fi de interes pentru dumneavoastră etc.; păstrarea, depozitarea (premergătoare arhivării) și arhivarea documentelor; implementarea măsurilor de securitate a datelor cu caracter personal. Pentru îndeplinirea scopurilor anterior mentionate, AUTOCARUL BUCURIEI SRL se va baza, în măsura în care este necesar, și pe interesul său legitim în desfășurarea obiectului său de activitate. În vederea încheierii și executării contractului dintre Client și AUTOCARUL BUCURIEI SRL , aceasta prelucrează datele cu caracter personal pentru: derularea și gestionarea relației contractuale (comenzii) cu Clientul, în vederea furnizării produselor și serviciilor; derularea în bune condiții a tranzacțiilor comerciale; efectuarea sau procesarea operațiunilor de plăti; gestionarea calității datelor; constatarea, exercitarea sau apărarea unor drepturi ale AUTOCARUL BUCURIEI SRL în instanță; gestionarea reclamațiilor și sesizărilor primite cu privire la produsele și/sau serviciile contractate.

III. Drepturile și obligațiile clientului

3.1. Clientul are posibilitatea ca, într-un termen de 7 zile de la primirea din partea unei notificări din partea Organizatorului, să accepte modificarea propusă sau să înceteze contractul fără a plăti vreo penalitate de încetare în următoarele situații:

a) înainte de începerea executării pachetului de activități, organizatorul este constrâns să modifice semnificativ oricare dintre principalele caracteristici ale serviciilor prevăzute în prezentul contract;

b) Organizatorul nu poate îndeplini cerințele speciale ale clientului pe care le-a acceptat în prealabil;

3.1.1. În cazul în care clientul nu trimite răspuns în termenul de 7 zile de la primirea notificării trimise de Organizator, contractul se consideră încheiat iar clientul va fi despăgubit conform articolul 4.2.

3.1.2. În cazul în care modificările aduse contractului privind pachetul de activități au drept consecință scăderea calității sau a costului pachetului, clientul are dreptul la o reducere corespunzătoare a prețului.

Clientul poate înceta contractul fără plata unei penalități de încetare și poate obține rambursarea integrală a oricăror plăți în cazul în care oricare dintre elementele esențiale ale pachetului, altul decât prețul, s-a modificat în mod semnificativ.

În cazul în care, înainte de începerea executării pachetului, Organizatorul anulează pachetul, clientul are dreptul la rambursarea sumelor achitate.

3.3. Clientul poate transfera contractul privind pachetul de activități unei persoane care îndeplinește toate condițiile aplicabile contractului respectiv, în urma unei notificări efectuate la adresa de e-mail contact@autocarulbucuriei.ro cu cel puțin 7 zile înaintea începerii executării pachetului, cu plata costurilor suplimentare dacă acestea există.

Persoana care transferă contractul privind pachetul de activități și persoana căreia îi este transferat contractul răspund solidar pentru achitarea soldului și a tuturor comisioanelor, tarifelor și altor costuri suplimentare generate de acest transfer.

3.4 În cazul în care clientul se află în dificultate, va primi asistență din partea Organizatorului.

3.5 Clientul va primi toate informările, mențiunile sau eventualele modificări aduse pachetului de activități la adresa de e-mail furnizată de către călător și menționată explicit în prezentul contract de activități. Sarcina verificării corectitudinii datelor de contact îi revine clientului în momentul confirmării primirii pe e-mail a prezentului contract. De asemenea, clientul va trimite toate informările sau mențiunile aduse prezentului contract la adresa contact@autocarulbucuriei.ro

3.6. Clientul are obligația să comunice Organizatorului fără întârzieri nejustificate, orice neconformitate pe care o constată pe parcursul executării programului de activități inclus în prezentul contract, ținând cont de circumstanțele cazului.

3.7. În cazul în care clientul are cerințe speciale referitoare la pachetul de activități, le va adresa în scris la adresa contact@autocarulbucuriei.ro iar în situația în care acestea vor fi acceptate de către Organizator vor fi incluse explicit în prezentul contract.

3.8. În cazul în care clientul solicită nejustificat schimbarea oricărora dintre serviciile contractate, organizatorul va rezolva cerințele clientului în limita posibilităților, iar eventualele diferențe de preț vor fi suportate de către client.

3.9. În cazul în care o singură persoană angajează servicii pentru un număr mai mare de participanți, condițiile contractuale se extind în mod automat asupra întregului grup pentru care au fost achitate serviciile.

3.10. Clientul are obligația să respecte locul, data și ora plecării atât la dus cât și la întors, precum și locurile, datele și orele stabilite pe parcursul programului de activități. Toate cheltuielile și daunele produse ca urmare a nerespectării de către client a prevederilor privind locurile de întâlnire și orarele, vor fi suportate de către acesta.

IV. Renunțări, penalizări, despăgubiri

4.1 Clientul are posibilitatea de a înceta contractul în orice moment înainte de începerea executării pachetului de activități, în schimbul achitării urmatoarelor penalități de încetare:

a) 50% din prețul pachetului de activități, dacă renunțarea se face în intervalul 29 – 10 zile calendaristice înainte de data plecării;

b) 80 % din prețul pachetului de activități, dacă renunțarea se face în intervalul 10 – 5 zile calendaristice înainte de data plecării;

c) 100% din prețul pachetului de activități, dacă renunțarea se face cu mai puțin de 4 zile calendaristice înainte de data plecării;

4.2. În cazul în care contractul privind pachetul de activități este încetat în temeiul art 3.1. iar clientul nu acceptă oferta organizatorului, organizatorul rambursează toate plățile efectuate de către sau pe seama clientului, fără întârzieri nejustificate, nu mai târziu de 14 zile de la data încetării contractului.

4.3. Clientul beneficiază de o reducere corespunzătoare a prețului pentru orice perioadă în care a existat o neconformitate, cu excepția cazului în care Organizatorul dovedește că neconformitatea este imputabilă clientului.

4.4. Clientul nu are dreptul la despăgubiri pentru daune în cazul în care organizatorul dovedește că neconformitatea apare într-una din următoarele situații:

a) este imputabilă clientului;

b) este imputabilă unei părți terțe care nu are legătură cu furnizarea serviciilor incluse în contractul privind pachetul de activități și este imprevizibilă sau inevitabilă;

c) este cauzată de circumstanțe inevitabile și extraordinare.

4.5 În cazul în care clientul nu ajunge la timp la locul de plecare/destinație, sau este în imposibilitatea de a părăsi teritoriului țării din motive ce țin de persoana acestuia, se aplică penalizările de la punctul 4.1.

4.6. Clientul trebuie să depună în scris cererea de renunțare la pachetul de activități pe care le-a contractat la adresa de e-mail contact@autocarulbucuriei.ro. Fără cerere de renunțare, contractul se consideră activ.

4.7. În cazul încetării prezentului contract, clientul are dreptul la o rambursare completă a oricarei plăti ce i se cuvine, dar nu are dreptul la vreo despăgubire suplimentara.

V. Reclamații

Procedura de soluționare a reclamațiilor presupune ca la sesizarea oricărei neconformități în cadrul pachetului de activități, clientul să trimită o sesizare scrisă către contact@autocarulbucuriei.ro, încercând prin aceasta să rezolve diferendul direct cu Organizatorul. Această sesizare va avea ca termen de soluționare 14 zile calendaristice din momentul confirmării primirii acesteia.

În situația în care clientul și Organizatorul nu vor putea soluționa reclamațiile, vom apela la mecanisme de soluționare alternativă.

VI. Notificări

6.1. În accepțiunea părților contractante, orice notificare adresată de una dintre acestea celeilalte este valabil îndeplinită dacă va fi transmisă la adresele de corespondență stabilite în partea introductiva a prezentului contract.

6.2. Notificările verbale nu se iau în considerare de nici una dintre părti, dacă nu sunt confirmate, prin intermediul uneia dintre modalitățile prevăzute la alineatele precedente.

 

 

Prezentul contract a fost încheiat în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte.

 

         Anexa 1

 Participanții la acest program de activități recreative se obligă:

· Să ia la cunoştinţă regulile de conduită, dovedind acest lucru prin semnarea anexei în cauză;

· Să respecte programul recomandat de către organizatori în pachetul de activități (orele de plecare, orele de sosire, durata pauzelor);

· Să respecte itinerariul recomandat și să nu se abată de la traseul stabilit de organizatorii prezenți la activități;

· Să respecte indicațiile organizatorilor cu privire la folosirea echipamentelor utilizate (dacă e cazul);

· Să își respecte colegii de activități, precum și pe celelalte persoane prezente sau întâlnite în aceast program (șoferi, angajați ai punctelor de atracție turistică, angajați ai punctelor de cazare etc);

· Să nu consume băuturi alcoolice pe durata activităților;

· Să nu fumeze în mijloacele de transport, în locurile publice închise unde nu este permis fumatul, nici în timpul desfășurării activităților specifice turismului montan;

· Să nu distrugă bunurile existente în mijloacele de transport, la locul de cazare sau cele întâlnite la vizitarea atracțiilor turistice;

· Să înștiințeze organizatorii în cazul apariției de probleme medicale și să nu pornească în traseul montan în cazul apariției de probleme medicale;

 

Organizatorii îşi rezervă dreptul de a nu permite intrarea în activitățile desfășurate a persoanelor care au consumat băuturi alcoolice (sau medicamentație) sau persoanelor care nu doresc să folosească cu bună intenţie echipamentele puse la dispoziţie, sau traseul marcat.

Participarea la acest program și la activitățile din cadrul acestuia se face voluntar, pe propria răspundere, fiecare participant consimţind că nu a fost forţat, sau obligat în nici un fel să participe.

Participanții îşi asumă răspunderea pentru faptele lor și urmările acestora și pentru orice probleme apărute în urma desfășurării activităților din cadrul programului.

Participanții la activitățile din program declară că nu sunt suferinzi de boli cronice, cardiace sau alte afecțiuni care le-ar putea periclita viața în cazul efectuării activităților menționate în program și că sunt apți din punct de vedere fizic pentru efort.

În situația neîndeplinirii condițiilor prevăzute anterior, clientul declară că își asumă întreaga răspundere pentru sănătatea sa fizică și psihică în cazul participării la aceast program, organizatorul fiind exonerat de la răspundere materială și morală pentru consecințele rezultate în urma efectuării activităților propuse în program.

Ghizii și trainerii reprezintă în mod direct Organizatorul în aceast program de activități și pot modifica traseul sau programul activităților în cazul condițiilor meteo nefavorabile sau a pericolelor neprevăzute.

 

În situația omiterii cu intenție a prezentării în fața organizatorilor (traineri, ghizi, manager) prin completarea prezentului formular, clientul este direct răspunzător pentru traumele fizice și psihice ce ar putea surveni din cauza acestora. În situația în care clientul omite cu intenție prezentarea bolilor sau afecțiunilor de care suferă, iar ghidul însoțitor consideră că participarea în cadrul excursiei a clientului ar putea periclita viața acestuia, sau a celorlalți participanți, ghidul poate interzice clientului să participe la activitățile prezentate în program, fără ca organizatorului să îi fie cerute despăgubiri din partea clientului în acest caz.

În cazul nerespectării acestor reguli menționate în contract organizatorul Autocarul Bucuriei SRL este absolvit de orice responsabilitate privind eventualele accidentări sau evenimente neplăcute.


ABONEAZA-TE LA NEWSLETTER

Primesti un ebook gratuit, oferte, sfaturi de calatorie